Viden
Den studerende:
• Skal have udviklingsbaseret viden om virksomhedens praksis og
central anvendt teori samt metode i relation til bæredygtigt B2B
salg og salgsorganisationen
• Skal kunne forstå praksis og central anvendt teori og metode i
relation til virksomhedens bæredygtige salgsprocesser samt kunne
forstå virksomhedens anvendelse af teori og metode i relation til
salgsprocesserne.
Færdigheder
Den studerende:
• Skal kunne anvende centrale metoder og redskaber i relation til
B2B kunden, kundeporteføljen og værditilbuddet samt kunne anvende
de færdigheder, der knytter sig til beskæftigelse inden for
bæredygtigt B2B salg
• Skal kunne anvende centrale metoder og redskaber i relation til
salgsplanlægning, salgsmøder og forhandling på B2B markedet og
opstille og vælge løsningsmuligheder for virksomheden i forbindelse
med dialog med kunder på B2B markedet.
• Skal kunne anvende centrale teknologiske redskaber til
salgsarbejdet
• Skal kunne vurdere praksisnære problemstillinger i relation i til
B2B salg samt opstille og vælge løsningsmuligheder
• Skal kunne formidle praksisnære problemstillinger og
løsningsmuligheder i relation til bæredygtigt salg til
samarbejdspartnere og brugere
Kompetencer
Den studerende:
• Skal kunne håndtere udviklingsorienterede situationer i relation
til bæredygtigt salg
• Skal kunne deltage i fagligt og tværfagligt samarbejde i
udviklingen og implementering af en salgsstrategi med en
professionel tilgang
• Skal i en struktureret sammenhæng kunne tilegne sig ny viden,
færdigheder og kompetencer i relation til indkøb