Viden
Den studerende:
· Har viden om teori, metode og praksis inden for et relevant emne
i forhold til
uddannelsens formål
· Har overblik over tværfaglige sammenhænge mellem teorier, metoder
og
praksis inden for det valgte emne
· Har viden om hvordan relevant litteratur og data kan indhentes
Færdigheder
Den studerende kan:
· Anvende metoder og redskaber samt anvende færdigheder, der er
relevante
for det valgte emne
· Vurdere teoretiske og praktiske problemstillinger inden for det
valgte emne
samt opstille og vælge relevante løsningsmodeller
· Formidle faglige problemstillinger og løsningsmodeller til
fagfæller og ikke-spe-
cialister eller samarbejdspartnere og brugere
Kompetencer
Den studerende kan:
· Håndtere komplekse og udviklingsorienterede situationer i studie-
eller arbejdssammenhænge
· Selvstændigt indgå i et fagligt og tværfagligt samarbejde med en
professionel
tilgang
· Tilegne sig ny viden, færdigheder og kompetencer i relation til
fagområdet
· Identificere egne læringsbehov og strukturere egen læring i
forskellige lærings-
miljøer