Viden
• datadrevet marketing og salg
• e-handel som disciplin
• teorier og metoder til strategisk analyse af den digitale
forretning
• centrale teorier og metoder til optimering af kundens oplevelse
og kan reflektere over anvendelse af dem i forhold til den digitale
for-retning.
Færdigheder
• analysere data til udvikling af forretningens salgs- og
marketing-strategier
• anvende relevant metode og rette værktøjer til dataanalyse
• udvikle kreativt indhold til salg og markedsføring af den
digitale forretning
• mestre forskellige metoder til at analysere forretningens
interes-senter med kundens oplevelser i centrum
• identificere relevante indsatser som skal udvikle og forbedre
kon-kurrenceparametre for at skabe og vedligeholde kunderelationer
i den digitale forretning samt formidle løsningsmuligheder til
in-terne og eksterne samarbejdspartnere.
Kompetencer
• selvstændigt indgå i tværgående teams i en e-handelsvirksomhed
• håndtere komplekse udviklingsopgaver i forbindelse med
optime-ring af den digitale forretning
• identificere egne læringsbehov og strukturere egen læring i
forskellige læringsmiljøer inden for e-handel.