International Markedsføring

2024/2025
Engelsk titel
International Marketing
Uddannelse
Finansbachelor
Niveau
Professionsbachelor
Start semester
3. Semester
Fagets varighed
1 semester
Opstart
Efterår
Ects
5
Udd. element
Obligatorisk
Undervisningsprog
Engelsk
Fagelement
Nationalt
Studiested
Cphbusiness City
Fagkode
4135306CC
Fagområder
Kommunikation, salg og rådgivning
  • Indhold og formål
    Indhold:
    Fagelementet Markedsføring indeholder markedsføringsteorier og værktøjer samt analyse af virksomhedens strategi. Fagelementet indeholder ligeledes behovsanalyse hos virksomhedens kunder samt den afledte værdiskabelse hos
    virksomheden.
  • Læringsmål
    Viden
    Den studerende
    • har viden om professionen finans’ og markedsførings praksis og anvendt teori og metode inden for markedsføring
    • har forståelse for praksis, anvendt teori og metode samt kan reflektere over professionens kunders praksis og anvendelse af teori og metode inden for markedsføring
    Færdigheder
    Den studerende
    • kan anvende markedsførings metoder og redskaber og mestre de færdigheder inden for markedsføring, der knytter sig til beskæftigelse inden for professionen finans
    • kan vurdere praksisnære og teoretiske markedsføringsproblemstillinger samt begrunde og vælge relevante løsningsmodeller
    • kan formidle praksisnære og faglige markedsføringsproblemstillinger og løsninger til kunder, samarbejdspartnere og brugere
  • Eksamen
    Læringsmålene for eksamen er identiske med fagets læringsmål
    Faget har fælles eksamener
    4135304CC