Viden
Den studerende har:
• udviklingsbaseret viden om salg og markedsføring og skal kunne
reflektere over relevansen
heraf
• viden om og forståelse for praksis og anvendt teori og metoder
til strategisk og taktisk salg og markedsføring
• viden om forskellige tilgange og metoder til at generere og
anvende viden og indsigt, herunder indsamling, behandling, analyse
og kvalitetssikring af data og skal kunne reflektere over
anvendeligheden heraf.
Færdigheder
Den studerende kan:
• anvende fagområdets metoder og redskaber samt mestre de
færdigheder, der knytter sig til arbejdet med salg og
markedsføring, herunder anvendelse af digitale teknologier og
relevante trends
• vurdere praksisnære og teoretiske problemstillinger inden for
salg og markedsføring samt begrunde og vælge relevante
løsningsmodeller i forhold til udvikling og vækst
• formidle praksisnære og faglige problemstillinger og løsninger
indenfor salg og markedsføring til samarbejdspartnere, kunder og
øvrige interessenter.
Kompetencer
Den studerende kan:
• håndtere hele salgs- og markedsføringsprocessen, herunder
udvikling, ledelse samt indsamling af data, produkt- og
konceptudvikling samt implementering og evaluering
• selvstændigt indgå i fagligt og tværfagligt samarbejde inden for
salg og markedsføring og påtage sig ansvar inden for rammerne af en
professionel etik
• identificere egne faglige og personlige læringsbehov og udvikle
egen viden, færdigheder og kompetencer i relation til salg og
markedsføring.