Viden
Efter gennemførelse af kurset skal den studerende leve op til
følgende målsætninger:
- Skal have kendskab til begreber og praksisser indenfor
bæredygtighed af relevans for internationalt salg og markedsføring.
- Skal kunne forstå og reflektere over disse begreber og praksisser
i relation til salg og markedsføring.
Færdigheder
- Skal kunne anvende bæredygtighedsbegreber og -værktøjer der
knytter sig til marketingprofessionelles felt og arbejdsopgaver.
- Skal kunne vurdere teoretiske og praktiske problemstillinger samt
begrunde og vælge relevante løsningsmodeller.
- Skal kunne formidle faglige problemstillinger og løsningsmodeller
til fagfæller og ikke-specialister eller samarbejdspartnere og
brugere.
Kompetencer
- Skal kunne håndtere komplekse og udviklingsorienterede
situationer i studie- eller arbejdssammenhænge.
- Skal selvstændigt kunne indgå i fagligt og tværfagligt samarbejde
med en professionel tilgang.
- Skal kunne identificere egne læringsbehov og strukturere egen
læring i forskellige læringsmiljøer.