Viden
• Den studerende skal have viden om teori og praksis inden for
Digital marketing, herunder bl.a. Strategi, Data, Content og AI.
• Den studerende skal kunne forstå og reflektere over forholdet
mellem teorier, modeller og praksis.
Færdigheder
• Den studerende skal kunne identificere, analysere og anvise
løsninger på praktiske Digitale marketing relaterede
problemstillinger – såvel operationelle som strategiske
• Til dette formål skal den studerende kunne indsamle, kritisk
vurdere og anvende relevant litteratur/teori fra bøger,
tidsskrifter og andre kilder.
• Kunne indsamle/generere, kritisk vurdere og anvende relevant
empiri.
• Kunne formidle Digitale marketing problemstillinger i et klart og
korrekt sprog, der overholder videnskabelige konventioner med
hensyn til argumentation, herunder gennem kildehenvisninger og
dokumentation.
Kompetencer
• Gennem en reflekterende tilgang til forholdet mellem teori og
praksis skal den studerende være i stand til at vurdere og anvende
digitale marketing teorier og modeller til at løse
problemstillinger inden for emnet, Digital Marketing, samt være i
stand til at formidle dette til relevante
interessenter/målgrupper.