Viden
Den uddannede har:
• udviklingsbaseret viden om professionens praksis og anvendt teori
og metode i forhold til salg og markedsføring i et internationalt
perspektiv.
• viden om og forståelse for relevante modeller til vurdering af
vækst og udviklingsmuligheder og disses anvendelse i praksis.
• viden om forskellige tilgange og metoder til at generere og
anvende viden og indsigt og skal kunne reflektere over
anvendeligheden heraf.
Færdigheder
Den uddannede kan:
• vurdere praksisnære og teoretiske problemstillinger samt
implementere værdiskabende forretningsudvikling.
• anvende og mestre brugen af trends, værktøjer og metoder,
herunder digitale teknologier i forhold til konkrete
løsningsmodeller
• Formidle praksisnære og faglige problemstillinger, processer og
løsninger til samarbejdspartnere, kunder og øvrige interessenter,
både nationalt og internationalt
Kompetencer.
Kompetencer
Den uddannede kan:
• indgå i fagligt og tværfagligt samarbejde og herunder styre og
gennemføre salgs- og marketingaktiviteter og som led heri påtage
sig ansvar inden for rammerne af professionel etik med
nysgerrighed, kreativitet, samarbejde, handlekraft og kritisk
tænkning.
• håndtere komplekse opgaver og udviklingsorienterede situationer i
forbindelse med internationalt salg og markedsføring.
• agere professionelt i komplekse og udviklingsorienterede
situationer samt opbygge og udnytte personlige og organisatoriske
netværk både nationalt og internationalt
• identificere egne læringsbehov og udvikle egen viden, færdigheder
og relevante faglige og personlige kompetencer i forhold til
professionen.