Viden
Den uddannede:
• har en udviklingsbaseret viden om praksis og anvendt teori og
metode i forhold
til hospitality-erhvervet
• kan reflektere over hospitality-erhvervets anvendelse af praksis
og anvendelse
af teori og metode
Færdigheder
Den uddannede kan:
• anvende metoder og redskaber og mestrer de værktøjer, der knytter
sig til
beskæftigelse inden for hospitality-erhvervet
• vurdere praksisnære og teoretiske problemstillinger og opstille
økonomiske
scenarier for konsekvenserne af de forslåede relevante
løsningsmodeller i
forhold til hospitality-erhvervet
• begrunde og vælge samt formidle praksisnære problemstillinger og
løsningmodeller til kollegaer, samarbejdspartnere og brugere
indenfor
hospitality-erhvervet.
Kompetencer
Den uddannede kan:
• håndtere komplekse og udviklingsorienterede situationer i forhold
til
hospitality-virksomheder/-organisationer
• Selvstændigt indgå i dialog med medarbejderne og øvrige
interessenter og
påtage sig ansvar for at sikre og udleve det gode værtskab.
• Identificere egne og andres læringsbehov for at kunne udvikle og
vedligeholde
egen viden, færdigheder og relevante kompetencer i forhold til
hospitality-branchen.