Viden
Den studerende har viden om:
• centrale begreber, aktører og teknologier i e-handelens værdikæde
• grundprincipper for digital læring og kompetenceudvikling i
e-handelsfeltet, herunder viden om personlige egenskaber,
gruppearbejde og læringsstile
• grundlæggende teorier om brugergrænseflader,
informationsarkitektur og webdesign
Færdigheder
Den studerende kan:
• beskrive og reflektere over egne læringsmål og udviklingsbehov
som kommende e-handler
• anvende grundlæggende værktøjer og metoder til udarbejdelse af en
digital præsentationshjemmeside
• opsætte og formidle viden via digitale platforme, herunder
dokumentere processen for digitalt projektarbejde
Kompetencer
Den studerende kan:
• tage ansvar for egen læringsproces og formulere en personlig
udviklingsstrategi i relation til e-handel
• indgå i faglige dialoger om e-handelsudvikling med et refleksivt
blik på at udvikle egen rolle som digital aktør
• anvende webdesign som kommunikationsredskab til at formidle
faglig og personlig profil