Viden
Den studerende har:
• udviklingsbaseret viden om metoder til indsamling og anvendelse
af data og håndtering af disse
• forståelse for praksis og central anvendt teori og metode i
relation til forskellige markedsanalysemetoder.
Færdigheder
Den studerende kan:
• anvende fagområdets centrale metoder og redskaber i relation til
at vurdere markedsanalysers validitet og reliabilitet
• vurdere praksisnære problemstillinger samt opstille og vælge
løsningsmodeller ud fra indsamlede primære og sekundære data
• formidle praksisnære problemstillinger og løsningsmuligheder til
samarbejdspartnere og brugere inden for markedsanalyseområdet.
Kompetencer
Den studerende kan:
• håndtere udviklingsorienterede situationer ved hjælp af relevante
markedsanalyser
• deltage i fagligt og tværfagligt samarbejde med en professionel
tilgang i forbindelse med udarbejdelsen og præsentationen af
markedsanalysebaserede anbefalinger
• i en struktureret sammenhæng tilegne sig ny viden, færdigheder og
kompetencer i relation til markedsanalyse.