Viden
Den studerende har:
• udviklingsbaseret viden om opfølgning og evaluering af
markedsføringsplanen, herunder parametermiksets anvendelse i
praksis
• forståelse for praksis, centralt anvendt teori og metode i
relation til udarbejdelse af egentligt markedsføringsmateriale og
tilhørende budgetter.
Færdigheder
Den studerende kan:
• anvende centrale metoder og redskaber til udarbejdelse af en
praksisnær og detaljeret operationel markedsføringsplan
• vurdere praksisnære problemstillinger samt opstille og vælge
løsningsmodeller i relation til den operationelle
markedsføringsplan
• formidle praksisnære problemstillinger og løsningsmuligheder til
samarbejdspartnere og brugere i relation til den operationelle
markedsføringsplan.
Kompetencer
Den studerende kan
varetage udviklingsorienterede situationer i relation til
implementering af den operationelle markedsføringsplan
• deltage i fagligt og tværfagligt samarbejde med en professionel
tilgang til virksomhedens arbejde med interne og eksterne
samarbejdspartnere ved udarbejdelse af en operationel
markedsføringsplan
• i en strukturereret sammenhæng tilegne sig ny viden, færdigheder
og kompetencer i relation til at sikre opfyldelse af virksomhedens
operationelle markedsføringsplan.