Viden
Den studerende har:
• udviklingsbaseret viden om virksomhedens praksis og central
anvendt teori
og metode inden for internationalisering,
• forståelse for praksis og central anvendt teori og metode i
relation til
virksomhedens internationalisering.
Færdigheder
Den studerende kan:
• anvende centrale teorier og begreber, der er af betydning for
virksomhedens
internationalisering,
• vurdere praksisnære problemstillinger samt opstille og vælge
markedsføringsorienterede løsningsmodeller i relation til
virksomhedens
internationalisering,
• formidle praksisnære problemstillinger og løsningsmuligheder til
samarbejdspartnere og brugere i relation til virksomhedens
internationalisering.
Kompetencer
Den studerende kan:
• håndtere udviklingsorienterede situationer i forbindelse med
beslutninger
vedrørende virksomhedens internationalisering
• deltage i fagligt og tværfagligt samarbejde med en professionel
tilgang i
forbindelse med udarbejdelse af virksomhedens internationalisering
• i en struktureret sammenhæng tilegne sig ny viden, færdigheder og
kompetencer i relation til virksomhedens
internationalisering.