Viden
Den studerende får viden om:
• Viden om hvordan en virksomheds identitet, brand og værditilbud
kan oversættes og kommunikeres visuelt (både online og offline) til
multimedieprogrammer, der bruges i erhvervslivet.
• Viden om webdesign, SEO, usability og testmetoder til
brugeroplevelse.
• Viden om CMS systemer og plugins.
Færdigheder
Den studerende får færdigheder:
• der sætter ham/hende i stand til at komme med anbefalinger til en
virksomheds visuelle identitet og kommunikation med udgangspunkt i
virksomhedens identitet, brand og værditilbud
• At komme med anbefalinger angående et websites struktur, design,
forbedret brugeroplevelse samt konvertering
• At udarbejde content og +content
• At komme med anbefalinger til søgemaskineoptimering (SEO)
Kompetencer
Den studerende får kompetencer i:
• At kunne udarbejde vektorgrafiske og fotografiske produkter til
brug online som offline i overensstemmelse med virksomhedens brand,
identitet og værditilbud.
• At kunne udarbejde og videreudvikle et website i overensstemmelse
med virksomhedens brand, identitet og værditilbud.
• At udarbejde SEO relevant indhold
• At implementere SEO i webdesign