Viden
Den uddannede har:
• forståelse for central anvendt teori og metode, samt kan forstå
erhvervets
praksis og anvendelse af teori og metode inden for markedsføring og
salg,
• udviklingsbaseret viden om komplekse og praksisnære
problemstillinger inden
for markedsføring, i relation til virksomhedens markedsmæssige,
organisatoriske og økonomiske grundlag.
Færdigheder
Den uddannede kan:
• anvende fagområdets centrale metoder og redskaber, samt anvende
de færdigheder, der
område,
• vurdere praksisnære problemstillinger, samt opstille og vælge
løsningsmodeller
inden for det markedsføringsmæssige område,
• formidle praksisnære problemstillinger og løsningsforslag til
samarbejdspartnere og brugere inden for det markedsføringsmæssige
område.
Kompetencer
Den uddannede kan:
• håndtere udviklingsorienterede situationer, inden for
markedsføring og salg,
under hensyntagen til erhvervs- og samfundsøkonomiske forhold,
• deltage i fagligt og tværfagligt samarbejde med en professionel
tilgang, i relation til markedsføring og internationalisering,
• i en struktureret sammenhæng tilegne sig ny viden, færdigheder og
kompetencer i relation til markedsføring og salg.