Viden
Den studerende har:
• forståelse for central anvendt teori og metode, samt kan forstå
erhvervets praksis og anvendelse af teori og metode inden for
markedsføring og salg
• udviklingsbaseret viden om komplekse og praksisnære
problemstillinger inden for markedsføring, i relation til
virksomhedens markedsmæssige, organisatoriske og økonomiske
grundlag
Færdigheder
Den studerende kan:
• anvende fagområdets centrale metoder og redskaber, samt anvende
de færdigheder, der knytter sig til beskæftigelse inden for det
markedsføringsmæssige område
• vurdere praksisnære problemstillinger, samt opstille og vælge
løsningsmodeller inden for det markedsføringsmæssige område
• formidle praksisnære problemstillinger og løsningsforslag til
samarbejdspartnere og brugere inden for det markedsføringsmæssige
område
Kompetencer
Den studerende kan:
• håndtere udviklingsorienterede situationer, inden for
markedsføring og salg, under hensyntagen til erhvervs- og
samfundsøkonomiske forhold
• deltage i fagligt og tværfagligt samarbejde med en professionel
tilgang, i relation til markedsføring og internationalisering
• i en struktureret sammenhæng tilegne sig ny viden, færdigheder og
kompetencer i relation til markedsføring og salg