Viden
Den studerende har viden om og forståelse for:
• teori, metode og værktøjer til løsning af komplekse og
praksisnære problemstillinger inden for kommunikation, samarbejde,
præsentation, rådgivning og værdibaseret salg
• teori, metode og værktøjer til opbygning af kunderelationer.
Færdigheder
Den studerende kan:
• formidle virksomhedens praksisnære problemstillinger og
løsningsmuligheder internt og eksternt
• anvende viden om kommunikation og adfærd til at vurdere egne
muligheder for at optræde samarbejdsfremmende, herunder forebygge
og løse konflikter, i interaktion med interne og eksterne
samarbejdspartnere
• planlægge målrettede kundemøder.
Kompetencer
Studieordning for financial controller 2018 rev. 2022 15 af 24
Den studerende kan:
• deltage i fagligt og tværfagligt samarbejde med henblik på aktivt
at bidrage til samarbejdsfremmende adfærd i interne og eksterne
sammenhænge
• selv deltage i værdiskabende kundemøder under hensyntagen til den
langsigtede relation.