Viden
Den studerende har:
• Udviklingsbaseret viden om service- og oplevelsesvirksomheders
ledelses- og
samarbejdspraksis og den centrale anvendte teori og metode.
• Forståelse for den anvendte praksis omkring interkulturel
interaktion og kommunikation med den nationale såvel som
internationale gæst, kunde, medarbejder, frivillige m.fl. i
service- og oplevelsesvirksomheder
• Forståelse for praksis og central anvendt teori og metode ved
rekruttering,
ansættelse, fastholdelse og afskedigelse af medarbejdere og
frivillige i service- og oplevelsesvirksomheder.
Færdigheder
Den studerende kan:
• Håndtere udviklingsorienterede situationer i service- og
oplevelsesvirksomheden på taktisk og operationelt niveau i relation
til ledelse, samarbejde og kulturmødet
• Deltage og kommunikere i et fagligt og tværfagligt samarbejde
eller netværk
med interne og eksterne partnere i et interkulturelt miljø med en
professionel
tilgang
• I en struktureret sammenhæng tilegne sig ny viden, færdigheder og
kompetencer om ledelse og kommunikation inden for service- og
oplevelseserhvervet taktisk og operationelt niveau.
Kompetencer
Den studerende kan:
• Håndtere udviklingsorienterede situationer i service- og
oplevelsesvirksomheden på taktisk og operationelt niveau i relation
til ledelse, samarbejde og kulturmødet
• Deltage og kommunikere i et fagligt og tværfagligt samarbejde
eller netværk
med interne og eksterne partnere i et interkulturelt miljø med en
professionel
tilgang
• I en struktureret sammenhæng tilegne sig ny viden, færdigheder og
kompetencer om ledelse og kommunikation inden for service- og
oplevelseserhvervet taktisk og operationelt niveau.