Viden
Den studerende skal have:
• Forståelse for praktikvirksomhedens forretning
• Have udviklingsbaseret viden om service- og oplevelseserhvervenes
selskabs og
organisations-, markeds-, konkurrenceformer samt forståelse for
virksomheders vision,
mission, mål og værdier
• Kunne forstå den forretningsmæssige og juridiske praksis og
central anvendt teori og
metode i service- og oplevelsesvirksomheder og deres anvendelse
heraf.
Færdigheder
Den studerende skal kunne:
• Anvende centrale metoder og redskaber fra service- og
oplevelseserhvervet til at indsamle
data og beskrive udvalgte udfordringer i praktikvirksomheden
• Vurdere praksisnære udfordringer og indsamle viden til løsning af
arbejdsopgaver og
funktioner
• Formidle praksisnære udfordringer og løsningsmuligheder for
praktikvirksomheden på
taktisk og operationelt niveau.
Kompetencer
Den studerende skal kunne:
• Indgå i praktikvirksomhedens drift og håndtere
udviklingsorienterede situationer i et fagligt
og tværfagligt samarbejde
• I en struktureret sammenhæng udarbejde et projekt med
omdrejningspunkt i
en praksisnær problemstilling, hvor tilegnet ny viden, færdigheder
og kompetencer i
relation til erhvervet indgår
• Overveje graden af opnåelse af faglige og personlige mål under
praktikforløbet