Viden
Den studerende skal have:
• Forståelse for praktikvirksomhedens forretning
• Have udviklingsbaseret viden om service- og oplevelseserhvervenes
selskabs-og organisations-, markeds-, konkurrence former samt
forståelse for virksomheders vision, mission, mål og værdier
• Kunne forstå den forretningsmæssige og juridiske praksis og
central anvendt teori og metode i service- og
oplevelsesvirksomheder og deres anvendelse heraf.
Færdigheder
Den studerende skal kunne:
• Anvende centrale metoder og redskaber fra service- og
oplevelseserhvervet til at indsamle data og beskrive udvalgte
udfordringer i praktikvirksomheden
• Vurdere praksisnære udfordringer og indsamle viden til løsning af
arbejdsopgaver og funktioner
• Formidle praksisnære udfordringer og løsningsmuligheder for
praktikvirksomheden på taktisk og operationelt niveau.
Kompetencer
Den studerende skal kunne:
• Indgå i praktikvirksomhedens drift og håndtere
udviklingsorienterede situationer i et fagligt og tværfagligt
samarbejde
• I en struktureret sammenhæng udarbejde et projekt med
omdrejningspunkt i en praksisnær problemstilling, hvor tilegnet ny
viden, færdigheder og kompetencer i relation til erhvervet indgår
• Overveje graden af opnåelse af faglige og personlige mål under
praktikforløbet.