Viden
Den studerende:
• har udviklingsbaseret viden om praksis og central anvendt teori
og metode
inden for markedsføring i relation til erhvervet
• kan forstå praksis og central anvendt teori og metode inden for
markedsføring.
Færdigheder
Den studerende:
• kan anvende centrale metoder og redskaber inden for markedsføring
samt
kan anvende de færdigheder, der knytter sig til erhvervet
• kan vurdere praksisnære problemstillinger samt opstille og vælge
markedsføringsmæssige løsningsmuligheder
• kan formidle praksisnære markedsføringsmæssige problemstillinger
og løsningsmuligheder til kunder, samarbejdspartnere og brugere.
Kompetencer
Den studerende:
• kan håndtere udviklingsorienterede situationer i henhold til
markedsføring i
erhvervet
• kan deltage i fagligt og tværfagligt samarbejde inden for
markedsføring
med en professionel tilgang
• kan i en struktureret sammenhæng tilegne sig ny viden,
færdigheder og
kompetencer inden for erhvervets anvendelse af
markedsføring.