Viden
Den studerende har viden om:
• Hvordan man designer en innovativ og lønsom forretningsmodel i
fremtidens virksomheder– Business Model Generation
• Hvordan man udarbejder en strategi- og forretningsplan for en
virksomhed
• Hvordan man kan skabe værdi og nye forretningsmuligheder gennem
en forbedring eller transformation af virksomhedens organisation og
markedsføring
Færdigheder
Den studerende kan:
• Indgå i udarbejdelse og vurdering af struktur og indhold af en
strategi- og forretningsplan for en finansiel virksomhed
• Vurdere og indgå i dialog om de markedsrelaterede og de
organisatoriske aspekter i en forretningsplan
• Vurdere sammenhænge mellem forretningsplanens elementer og
budgettet
Kompetencer
Den studerende kan:
• Selvstændigt designe en bæredygtig og innovativ forretningsmodel
for en virksomhed
• Selvstændigt udarbejde en sammenhængende forretningsplan for en
finansiel virksomhed
• Udvikle virksomheden på baggrund af de strategiske udfordringer
den står overfor