Viden
Den studerende skal have:
Viden om centrale teorier, metoder og nøglebegreber indenfor
digital marketing samt centrale metoder til brug for segmentering
og målgruppeanalyse .
Viden om centrale praktiske værktøjer til brug for digital
marketing herunder den digitale kunderejse og den digitale kunde .
Viden om overordnede økonomiske aspekter ift. digital marketing.
Viden om centrale platforme og redskaber til brug for digital
marketing.
Færdigheder
Den studerende skal kunne:
Anvende centrale værktøjer og metoder indenfor digital marketing
herunder SOME-marketing.
Analyserer og vurdere virkelighedsnære problemstillinger inden for
digital marketing og udarbejde tilhørende løsningsforslag.
Formidle marketingindsatser, løsningsforslag og resultater til
relevante samarbejdspartnere og medstuderende.
Kompetencer
Den studerende skal:
Kunne håndtere udviklingsorienterede situationer indenfor temaerne
af valgfaget på taktisk og operationelt niveau.
Kunne deltage i fagligt og tværfagligt samarbejde indenfor
valgfagets tematikker.
I en struktureret sammenhæng kunne tilegne sig ny relevant viden,
færdigheder og kompetencer indenfor valgfagets
tematikker.