Viden
Faget Customer Experience:
Den studerende har:
• viden om og forståelse for transformationsøkonomi som disciplin
og customer expe-rience management som planlægningsværktøj
• viden om og forståelse for teorier og metoder for analyser af
kompleksitet af kunde-rejser online og offline og kan reflektere
over anvendelse af dem i forhold til virk-somhedens digitale
forretning i et omnichannel perspektiv.
Færdigheder
Faget Customer Experience:
Den studerende kan:
• analysere og kortlægge kunderejsen
• vurdere virksomhedens udfordringer ved at designe og levere en
unik kundeople-velse
• mestre værktøjer og metoder til at arbejde med kundeoplevelser og
omnichannel
• vurdere relevante indsatser som skal forbedre kundeoplevelsen og
derigennem styrke kundeloyaliteten
• vurdere brugeroplevelsen i forskellige touchpoints igennem hele
servicen ved brug af relevante researchmetoder.
Kompetencer
Faget Customer Experience:
Den studerende kan:
• håndtere udviklingen på tværs af den digitale og fysiske
forretning ud fra forret-ningsstrategien på baggrund af
kundeindsigt med fokus på at optimere kundeforløb
• håndtere udvikling, design og planlægning af relevante oplevelser
i kunderejsen off-og online med fokus på transformationsøkonomi og
customer experience management.