Viden
Den studerende har:
• viden om grundlæggende webanalyse og business intelligence
• viden om hvor bruger-data er tilgængelige, og i hvilken
sammenhæng disse kan benyttes og er nyttige
• forståelse for og kan reflektere over muligheder for
adfærdsbaseret bruger-indsigt ud
fra website-data og andre tilgængelige bruger-data.
Færdigheder
Den studerende kan:
• vurdere kvaliteten af tilgængelige data, og i hvilken sammenhæng
disse data kan benyttes og er nyttige
• opsætte og formidle rapporter med udgangspunkt i en virksomheds
forretningsmæssige mål og dertil relaterede data
• anvende og udvælge en virksomheds relevante datagrundlag til at
opstille datadrevne handlingsplaner
• formidle problemstillinger og begrunde valg af handlingsplaner
for samarbejdspartnere og brugere.
Kompetencer
Den studerende kan:
• selvstændigt deltage i tilrettelæggelsen og optimeringen af en
virksomheds digitale
forretning gennem brug af webstatistik og anden tilgængelig data
• tilegne sig ny viden, færdigheder og kompetencer i relation til
fagområdet.