Viden
Den studerende skal:
• Have udviklingsbaseret viden om sports-, event-, og
fritidsbranchens praksis, anvendt teori og metode i forhold til nye
udviklingstendenser i relation til den strategiske værdiskabelse.
• Kunne forstå praksis, anvendt teori og metode inden for
strategisk værdiskabelse samt kunne reflektere over sports-,
event-, og fritidsbranchens praksis og anvendelse heraf.
• Kunne reflektere over sports-, event-, og fritidsbranchens
praksis og anvendt teori og metoder i forhold til strategiske
værdiskabelse.
Færdigheder
Den studerende skal kunne:
• Anvende og reflektere over metoder og redskaber til strategisk
værdiskabelse, der knytter sig til beskæftigelse inden for sports-,
event-, og fritidsbranchen.
• Analysere og vurdere praksisnære og teoretiske problemstillinger
omkring strategi samt begrunde og vælge relevante løsningsmodeller
i forhold til sports-, event-, og fritidsbranchen.
• Formidle praksisnære strategiske problemstillinger og løsninger
til interessenter inden for sports-, event-, og fritidsbranchen.
Kompetencer
Den studerende skal kunne:
• Indgå selvstændigt i et fagligt og tværfagligt samarbejde med
ledelse og medarbejdere om at udvikle og implementere løsninger i
forhold til virksomhedens eller organisationens strategiske
udfordringer.
• Indgå selvstændigt i netværk eller samarbejder med andre
relevante interessenter med henblik på udvikling af virksomheden,
organisationen og branchen.
• Identificere egne og andres læringsbehov for at kunne udvikle og
vedligeholde egen viden, færdigheder og relevante strategiske
kompetencer.