Viden
Den studerende skal:
• have udviklingsbaseret viden om hospitality-erhvervets praksis og
anvendt
teori og metode i forhold til medarbejder- og
organisationsudvikling
• kunne forstå praksis, anvendt teori og metode inden for
medarbejder- og
organisationsudvikling samt kunne reflektere over
hospitality-erhvervets
praksis og anvendelse heraf.
Færdigheder
Den studerende skal kunne:
• anvende metoder og redskaber til udvikling af medarbejdere og
organisationer samt mestre de ledelsesværktøjer, der knytter sig
til
beskæftigelse inden for hospitality-erhvervet med fokus på det gode
værtskab
• vurdere praksisnære og teoretiske problemstillinger omkring
medarbejdere
og organisationer samt begrunde og vælge relevante løsningsmodeller
i
forhold til hospitality-erhvervet
• formidle praksisnære ledelsesmæssige problemstillinger og
løsninger til
samarbejdspartnere og brugere indenfor hospitality-erhvervet.
Kompetencer
Den studerende skal kunne:
• håndtere komplekse og udviklingsorienterede situationer i forhold
til
hospitality-virksomheder/-organisationer.