Viden
Den studerende har:
• udviklingsbaseret viden om markedsføringsplanens opbygning,
herunder relevante markedsføringsstrategier samt
markedsføringsplanens taktiske opbygning.
• forståelse for praksis, central anvendt teori og metode samt kan
forstå markedsføringsplanens indhold og opbygning.
Færdigheder
Den studerende kan:
• anvende fagområdets centrale metoder og redskaber, samt anvende
de færdigheder der knytter sig til at opstille en
markedsføringsplan og vurdere denne
• vurdere praksisnære problemstillinger samt opstille og vælge
strategiske og taktiske løsningsmodeller for markedsføringsplanen
• formidle praksisnære problemstillinger og løsningsmuligheder til
samarbejdspartnere og brugere i relation til en given
markedsføringsplan
Kompetencer
Den studerende kan:
• håndtere udviklingsorienterede situationer i relation til
markedsføringsplanlægning for virksomheder, der agerer på B2B og
B2C markeder
• deltage i fagligt og tværfagligt samarbejde med en professionel
tilgang til udarbejdelse af virksomhedens markedsføringsplan
• i en struktureret sammenhæng tilegne sig ny viden, færdigheder og
kompetencer i relation til markedsføringsplanlægningen på
strategisk og taktisk niveau.