Viden
Den studerende har:
• Udviklingsbaseret viden om service- og oplevelseserhvervenes
selskabs- og
organisations-, markeds-, konkurrence former samt forståelse for
virksomheders vision, mission, mål og værdier
• Forståelse for den forretningsmæssige og juridiske praksis og
central anvendt
teori og metode i service- og oplevelsesvirksomheder og deres
anvendelse
heraf.
Færdigheder
Den studerende kan:
• Anvende centrale metoder og redskaber fra service- og
oplevelseserhvervet
til at beskrive virksomhedens situation
• Vurdere service- og oplevelsesvirksomheders praksisnære
udfordringer, herunder de økonomiske forhold til opstilling og valg
af løsningsmuligheder på
taktisk og operationelt niveau
• Formidle service- og oplevelsesvirksomheders praksisnære
problemstillinger
og løsningsmuligheder til samarbejdspartnere, gæster, kunder,
medarbejdere, frivillige m.fl., på taktisk og operationelt niveau.
Kompetencer
Den studerende kan:
• Deltage i fagligt og tværfagligt samarbejde om service- og
oplevelsesvirksomhedens taktiske og operationelle drift
• I en struktureret sammenhæng tilegne sig ny viden, færdigheder og
kompetencer om drift af service- og oplevelsesvirksomheder på
taktisk og operationelt niveau
• Håndtere udviklingsorienterede situationer i service- og
oplevelsesvirksomheden på taktisk og operationelt
niveau.